Kable USB – na co zwrócić uwagę przed zakupem?

Mimo iż kable USB nie robią jeszcze za nas prania ani nie suszą nam włosów, warto przed zakupem zapoznać się z ich parametrami. Obecnie rynek elektroniczny rozwinął się tak bardzo, iż typowe rozwiązania kabli odchodzą w niepamięć. Dobry kabel USB pozwala nie tylko na przesył danych – to również wielofunkcyjny gadżet, który możemy wykorzystać w celach marketingowych.

Kabel USB – wielozadaniowy gadżet marketingowy

Przed zakupem kabla USB warto zwrócić uwagę na kilka cech, które powinno mieć to urządzenie. Przede wszystkim czy nadaje się on zarówno do przesyłania plików, jak i ładowania urządzeń. Obecnie dzięki takiemu rozwiązaniu ładowarki zostają praktycznie wykluczone z produkcji i sprzedaży, a kabel USB przejmuje ich zadanie. Należy jednak zwrócić uwagę na szybkość procesu ładowania. Wyrażana jest ona w amperach: 1A – wolno, 2a – szybko, 3A – bardzo szybko. Aby jeszcze bardziej zwiększyć jego możliwości, producenci stosują uniwersalne końcówki, pasujące do różnych urządzeń. Najlepsze kable USB dają się podłączyć bez zbędnych przejściówek czy złączek do konkretnych urządzeń. W kontekście pełnienia funkcji gadżetu reklamowego to kluczowa cecha. Potencjalni kontrahenci i klienci mogą korzystać z rożnego sprzętu. Zakup uniwersalnego kabla USB sprawia, iż możemy zadowolić ich wszystkich naraz! Ponadto, ważnym elementem takiego wielozadaniowego urządzenia jest fakt posiadania przez niego smyczy bądź breloka. Dzięki niemu kabel USB nie zgubi się i cały czas będzie na podorędziu. Równie cenne będą kable wyposażone w mechanizm uniemożliwiający splątanie przewodu.

Kabel USB smycz 3w1 do ładowania i transferu z logo

Kable USB jako spersonalizowany gadżet marketingowy

Przed kupnem kabla USB w celu wykorzystania go jako gadżetu firmowego warto sprawdzić, czy ma ku temu odpowiednie predyspozycje. Liczy się tu przede wszystkim duża ilość powierzchni do reklamy naszej firmy. Należą do nich przede wszystkim: breloki, smycze, elementy portu USB, futerały. Im takich powierzchni jest więcej, tym większe pole do popisu mamy. Kabel USB przez fakt, iż używany jest bardzo często, stanowi doskonały materiał na gadżet marketingowy. Wyciągany w celu naładowania urządzeń bądź przeniesienia danych z telefonu na komputer, może w każdej chwili wyeksponować pożądaną przez nas treść. Ta ukryta może być pod postacią logotypu naszej firmy bądź hasła – motywu przewodniego działalności, którą prowadzimy. Tak spersonalizowany gadżet firmowy możemy wręczyć niemal każdemu potencjalnemu klientowi bądź kontrahentowi. Jego uniwersalizm oraz praktyczność sprawiają, iż wartość takiej formy upominku wzrasta. Szczególnie cenne będą kable USB tzw. wiązki, zawierające kilka różnych końcówek, m.in. 30-pin oraz Micro-USB. Taki gadżet firmowy doskonale sprawdzi się w biurach i domach, gdzie za jego pomocą naładujemy wiele urządzeń. Tego typu gifty podnoszą prestiż i pokazują naszym kontrahentom oraz klientom poziom samoświadomości i obeznania branżowego. Warto więc poświęcić nieco więcej czasu nawet na tak prozaiczny gadżet firmowy jakim jest kabel USB, gdyż zyski z jego zakupu mogą być niebotycznie większe.

Kabel magnetyczny 3w1 USB brelok

Multi kabel ładujący z logo micro USB lightning type C

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *