Wzornictwo pendrive’ów reklamowych

W ciągu ostatnich lat wzornictwo pendrive’ów z pewnością się zmieniło. Początkowo klasyczne uniwersalne gadżety o niedużej pojemności zostały zastąpione bardziej spersonalizowanymi i zaawansowanymi pamięciami USB z nadrukiem, na którym najczęściej znajdowało się logo firmy. Wraz z rozwojem technologii powstały nowe projekty wzornicze, które do dziś cieszą się popularnością wśród wielu odbiorców.

Pendrive typu twist

pendrive reklamowyNajbardziej klasycznym obecnie rodzajem pamięci USB są pendrive typu twist. Dostępne w wielu rozmiarach, kolorach i kształtach, łączy je jedna podstawowa cecha: osłonka na interfejs USB, którą można obrócić wokół urządzenia. Ma ona za zadanie przede wszystkim chronić delikatną część urządzenia przed uszkodzeniem. Pamięci USB reklamowe tego typu najczęściej mają wygrawerowane logo na ruchomej osłonce. Obecnie na rynku dostępne są także pendrive mające z jednej strony interfejs USB 2.0 lub 3.0, który można podłączyć do komputera, a z drugiej micro USB, które pasuje do większości dostępnych tabletów i smartfonów.

Pendrive w kształcie karty

Jest to typ pendrive, który z roku na rok zyskuje na popularności. Cała technologia pamięci sprytnie ukryta jest w plastikowej obudowie przypominającej kształtem kartę kredytową, na której można umieścić dowolny nadruk. Interfejs USB jest w tym przypadku albo wysuwany, albo odginany od głównej części karty. Taki pendrive z nadrukiem jest popularny ze względu na swoją funkcjonalność i uniwersalność – można bez problemu schować go do portfela wraz z pozostałymi kartami i mieć zawsze przy sobie.

Pendrive w kształcie bransoletki

Skoro funkcjonalności mowa, nie może zabraknąć także pendrive’ów w kształcie bransoletki lub smyczy do kluczy. Tutaj także technologia została ukryta, tym razem w pasku przypominającym bransoletkę lub zegarek. Aby skorzystać z pamięci USB, wystarczy zdjąć ją z nadgarstka i podłączyć do komputera.

Pendrive o dowolnym kształcie

pendrive z logoWiele firm decyduje się na pendrive o indywidualnym kształcie – na przykład w kształcie logo firmy lub charakterystycznego dla branży przedmiotu. Są to produkty wykonane na specjalne zamówienia, najczęściej z tworzywa sztucznego. Metoda ta umożliwia wykonanie gadżetu w dowolnym kształcie, niezależnie czy to będzie logo firmy, pojazd, czy narzędzie.

Wśród popularnych gadżetów reklamowych, prym od wielu lat wiodą przenośne pamięci USB – pendrive. Nic w tym dziwnego – łączą w sobie funkcjonalność i elegancję z podstawową cechą gadżetów reklamowych – promocją firmy. Dostępne w wielu rozmiarach, kształtach i kolorach są dumą niejednego projektanta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *